برای دانلود آهنگ برای خواب نوزاد و دانلود صداهای مورد علاقه نوزاد مطلب زیر را دنبال کنید

دانلود آهنگ های ملایم و خواب آور جدید ویژه نوزادان و کودکان

دانلود آهنگ برای خواب نوزاد

هنگامی که نوزادان هنوز میهمان مادر هستند علاوه بر صدای محیط اطراف صدای قلب مادر را نیز میشنوند این صدا شباهتهایی با صدای ضربان قلب، ماشین لباسشویی ، سشوار ، دوش حمام … غیره دارد. پس از به دنیا آمدن نوزاد و هنگام گریه او اگه مشکل خاصی در میان نباشد میتوان با پخش این صداها آرامش درون بدن مادر را برای نوزاد شبیه سازی کرد.در زیر چند نمونه از این اصوات را برای دانلود و استفاده عزیزان قرار میدهیم.سلیقه نوزادان متفاوت است و هر نوزاد ممکن است به یکی از صداها واکنش نشان دهد و نیز ممکن است نوزادی به این صداها بی علاقه باشد.

قصه یک عکس، توقف خاطره ای ست که هرگز تکراری ندارد

دوران کودکی یکی از مهم ترین دوران زندگی هر فرد است که شکل دهی شخصیت کلی افرد را به عهده دارد.هر قدر کودک محبت و توجه بیشتری از والدینش دریافت کند، احساس امنیت درونی وی افزایش یافته و در آینده از شخصیت محکم تری برخوردارخواهد بود.

ثبت شیرین ترین لحظات کودکی که توسط والدین انجام می پذیرد ضمن خاطره سازی برای کودک راه انتقال احساسات آن ها و مهر تاییدی بر توجه و محبت آن ها نسبت به کودک میباشد. عکاسی از کودکان بهترین روش ثبت این لحظات هستند.

رزرو وقت استودیو عکاسی کودک تیرشات

خواب نوزاد می‌تواند یکی از گیج‌کننده‌ترین مسائلی باشد که تازه‌والدها با آن مواجه می‌شوند. نوزادان مانند بزرگسالان نمی‌خوابند، اما دلیل این اتفاق چیست. نوزادان هرگز لوح‌های سفید و خالی از هر ویژگی خاصی نیستند؛ آنها با طبع خواب ویژۀ خود به دنیا می‌آیند. همان‌طور که در میان بزرگسالان، برخی خواب سبک و برخی خواب سنگین دارند، تفاوت‌های فردی در چگونگی خواب نوزادان نیز وجود دارد. برخی از کودکان تا جایی که می‌توانند در برابر خوابیدن مقاومت می‌کنند، ولی برخی زود کوتاه می‌آیند و می‌خوابند. در این مطلب می‌توانید با مواردی برای خواب نوزاد آشنا شوید.

دانلود آهنگ برای خواب نوزاد

بیدار ماندن نوزاد در طول شب

بسیاری از نوزادان با روز و شب کاملاً معکوس پا به جهان می‌گذارند. این جغدهای کوچک ساعت‌های طولانی‌تری در روز می‌خوابند و دوره‌های هشیارتر خود را برای ساعت‌های مهتابی نگه می‌دارند. نوزادی که در طول شب، هر یک ساعت از خواب بیدار می‌شود، شروع به تکان دادن پاهای خود می‌کند، شیر می‌خورد و خواستار مراقبت عاشقانۀ یک بزرگسال است، پدر و مادری هر روز خسته‌تر خواهد داشت. این می‌تواند برای بزرگسالان بسیار دشوار باشد، زیرا بدن انسان از لحاظ فیزیولوژیکی با بیدار ماندن در تمام طول شب سازگار نیست. اما دقت داشته باشید که در چند ماه اول زندگی نوزاد، مغز او هنوز با چرخۀ شبانه‌روز آشنا و سازگار نیست و نباید از او انتظار زیادی داشته باشید.

دانلود آهنگ برای خواب نوزاد