نکات قبل از عکاسی نوزاد

نکات قبل از عکاسی نوزاد

نکات قبل از عکاسی نوزاد در آتلیه کودک تیرشات

اگر شما یک مادر هستید و دوست دارید که عکس های به یادماندی از نوزاد خود داشته باشید باید نکات قبل از عکاسی نوزاد بدانید که در عکاسی نوزاد و همینطور کودک علاوه بر اینکه باید به مسائل فنی و کیفی کار اهمیت ویژه داده شود، باید مسائل ایمنی و راحتی کودک و نوزاد را در اولویت قرار داد.

مشاهده نمونه کار عکاسی نوزاد

برای مشاهده نمونه کار عکاسی نوزاد روی متن بالا کلیک نمایید

نکات قبل از عکاسی نوزاد : لوازم مورد نیاز

خواهشمندیم جهت حضور در آتلیه کفش‌های نو یا کفشهایی با کف کاملا تمیز شده به صورت جداگانه به همراه داشته باشید و قبل از ورود به آتلیه به پا نکنید. کفش های کودکان هنگام عکاسی باید نو بوده یا بسیار تمیز باشند.امکان تمیز کردن کفشها با فتوشاپ مقدور نمیباشد. رعایت نظافت آتلیه، به سلامت کودکان دلبندتان کمک خواهد کرد

  • پیشنهاد میشود تایم عکاسی خود را حداکثر تا 10 روز قبل رزو نمایید .
  • در مواقع ضروری و در صورت اطلاع دادن به آتلیه 3 روز قبل از تایم عکاسی،امکان جابجایی تایم فقط برای یک بار وجود دارد .
  • به علت تقاضای زیاد برای روزهای پنجشنبه و ایام تعطیل و مناسبتها امکان کنسلی و جابجایی در این روزها وجود نداشته و مبلغ بیعانه مسترد نمیگردد .
  • عکاسی و فیلمبرداری و گرفتن سلفی با موبایل در آتلیه و فضای باز ممنوع میباشد .

نکات قبل از عکاسی نوزاد : بهترین زمان عکاسی

بهترین زمان برای عکاسی نوزاد تازه متولد شده بین ۵ تا ۱۲ روزگی است . در این سن نوزاد هنوز حالت جنینی خود را داراست و بدنش به خوبی و بدون اینکه اذیت بشود شکل میگیرد و می توان بهترن پوزهای عکاسی نوزاد را در این سن از نوزاد عکاسی نمود . نوزاد زیر ۱۲ روز دارای خواب عمیقی است و بیشتر ساعات روز را در خواب به سر می برد ، لذا عکاس فرصت کافی برای گرفتن عکسهای مختلف در تم های متنوع را داراست .

نکات قبل از عکاسی نوزاد : همراه داشتن پستونک

مادران عزیز حتما برای عکاسی یک عدد پستونک شماره صفر برای نوزادشون تهیه کنند. در حین عکاسی و بعد از چیدن دکور مناسب، گاهی پیش آمده است که نوزاد بی تابی و بدخلقی می کند، در این شرایط مادر نمی تواند همانطور که نوزاد در دکور است او را شیر دهد، در اینجا یک پستونک شماره صفر، هم نوزاد را آرام می کند و هم خللی به فرآیند عکاسی وارد نمی‌سازد. تجربه ما نشان داده است که ۹۹٪ نوزادانی که حتی عادت به پستونک خوردن ندارند، در این شرایط پستونک رو می پذیرند. برای همین حتما حتما به مادران توصیه میکنیم قبل از زمان عکاسی، یک عدد پستونک شماره صفر خریداری کنند.

نکات قبل از عکاسی نوزاد : حمام قبل از عکاسی

برای اینکه بتوانید در بازه زمانی که تعیین کرده اید کل پروژه عکاسی را انجام دهید، خیلی خوب است که نوزاد را یک ساعت قبل از زمانی که عکاسی دارد حمام برده باشید. این کار موجب می شود که بدن نوزاد سنگین شود و هنگام عکاسی خواب عمیق‌تری داشته باشد. در این حالت تحرک کمتری دارد و می توان فرم‌های مختلفی به بدن نوزاد داد و این یعنی تعداد عکس‌های بیشتر با تنوع بیشتر.

نکات قبل از عکاسی نوزاد : شیر دادن به نوزاد

برای اینکه نوزاد در زمان عکاسی گرسنه نباشد، حتما نوزاد رو بعد از استحمام و قبل از زمان عکاسی شیر بدهید. در غیر اینصورت، نیاز می‌شود تا مادر در زمان عکاسی نوزاد را شیر دهد و زمان عکاسی طولانی میشود. حتی گاهی زمانی طول می کشد تا نوزاد باد گلوی شیری که خورده است را خارج کند و آرام شود. برای همین توصیه جدی می کنیم که قبل از شروع عکاسی شیردهی به نوزاد انجام شود.

نکات قبل از عکاسی نوزاد : استرس مادر و پدر

اگر مادر و پدر، حتی در حالتی که در پشت صحنه حضور نداشته باشند، دچار استرس در مورد نوزادشان شوند، این استرس به نوزاد منتقل می شود و نوزاد بدخلقی می کند. مادران باید سعی کنند از استرس‌های بی مورد مانند نگرانی در مورد سرما خوردن نوزاد، خوب یا بد شدن خروجی عکس، انتخاب بهترین ژست و از این دست مسائل پرهیز کنند. عکاس بهترین گزینه ها را برای نوزاد شما اجرا خواهد کرد.

نکات قبل از عکاسی نوزاد : پیشنهاد ما برای عکاسی نوزاد

بهتر است والدین نیز برای جلسه ی عکاسی و گرفتن عکس به همراه کودک آمادگی لازم را داشته باشند

چند دست لباس اسپورت و رسمی به همراه خود بیاورید، لباسهای ست پدر مادر مانند شلوار جین و تیشرت های همرنگ، لباسهای ست و هماهنگ پدر مادر و فرزند از لحاظ رنگ و طرح، علاوه بر مواردی که اشاره شد هر گونه لوازمی که علاقه مندید در جلسه ی عکاسی از آن استفاده گردد می توانید همراه خود بیاورید

رزرو وقت استودیو عکاسی کودک تیرشات

راستی یادتون نره آتلیه تیرشات ورودیه نداره و محدودیتی تو انتخاب عکس هم ندارید، پس همین الان آنلاین زمان عکاسی کوچولوتون رو ثبت کن و یک عکس قشنگ با دکور آتلیه تیرشات داشته باش

بارگذاری...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید : Tirshot_studio