دکور نوروز 1403

عکاسی کودک و خانواده با دکور نوروز 1403 در آتلیه کودک تیرشات

عید نوروز برای همه ما ایرانی ها از اهمیت خیلی زیادی برخوردار هست و تمام خانواده ها تمایل دارند تا با شروع هر سال جدید، عکس هایی زیبا و خاص رو از کودکان و خانواده خود ثبت کنند .

آتلیه کودک تیرشات بهترین آتلیه کودک تهران واقع در چیتگر امسال با دکوری متفاوت و خاص نوروزی آماده ثبت لحظات شیرین کودک شما و خانواده شما با دکور نوروز 1403 هستیم .

عکاسی کودک با دکور نوروز 1403 یا هفت سین یکی از عکس هایی است که والدین زیادی طرفدار آن بوده و به آتلیه کودک تیرشات مراجعه می نمایند. چرا که این عکس در آینده یک نوستالژی زیبا از سالهای زندگی کودک را تدایی می کند .

معرفی دکور نوروز 1403

آتلیه کودک تیرشات به عنوان یکی از بهترین آتلیه های کودک در تهران برای نوروز 1403 دکور منحصر به فرد و جذابی را برای عکاسی کودکان زیبای شما و خانواده‌ ها آماده کرده است. این آتلیه با همکاری تیمی از طراحان حرفه‌ای و تخصصی در طراحی فضا، محیطی جادویی و شاداب با الهام از عناصر نوروزی رقم زده است.

دکور نوروز 1403 در آتلیه کودک تیرشات شامل انواع آیتم های نوروزی مانند شکوفه های گل، هفت سین و شکوفه‌های درختان است که در کنار مواردی نظیر تخم مرغ های تزئینی بزرگ یا تخم اژدها یک تجربه بی‌نظیر را برای عکاسی با کودک و خانواده فراهم کند.

با توجه به تخصص آتلیه کودک تیرشات در عکاسی با کودکان، محیط پذیرایی و دوستانه‌ی این آتلیه همراه با دکور نوروز 1403، برای کودکان و خانواده‌هایی که می‌خواهند لحظات شاد زمان نوروز را به خوبی به یاد بسپارند، بسیار جذاب و مناسب است. از طرفی این آتلیه مجهز به تجهیزات و وسایلی است که محیطی لذت‌ بخش برای کودکان را فراهم می‌کند، به طوری که آنها بتوانند به آسانی با محیط آشنا شوند و لذت عکاسی را تجربه کنند.

ویدیو معرفی دکور نوروز 1403

رزرو وقت عکاسی دکور نوروز در آتلیه کودک تیرشات

بارگذاری...

مشاهده نمونه عکس های دکور نوروز 1402

آتلیه کودک تیرشات واقع در چیتگر سال گذشته ( 1402 ) با سه دکور متفاوت نوروزی مجزا برای نوزادان، کودکان و خانواده لحظات شیرین شما را ثبت کرد، برای مشاهده روی هدر یا تیتر مشاهده نمونه عکس های نوروز 1420 کلیلک نمایید .

 طراحی و ساخت دکور نوروز 1403

بدون شک دکور نوروز 1403 سخت ترین و پر هزینه ترین دکور نوروزی این آتلیه تا بحال بوده، ترکیب نماد سال چینی 2024 با سفره سنتی ایرانی تقریبا کار را غیر ممکن کرده بود، نشوندن یه اژدها سر سفره هفت سین در حال خواندن یا مقلب القلوب والابصار !!! این مرحله حتی برای بالیوود هم قفل بود چه برسه به آتلیه تیرشات.

در فرهنگ غرب اژدها بد ذات توصیف شده و نماد پلیدی است اما در فرهنگ شرق اژدها جانوری مقدس و نیکو است که خرد و دانش فرا انسانی دارد اما متاسفانه اژدها در فرهنگ و ادبیات ایران هم سابقه درخشانی ندارد .

پس دست به کار شدیم تا برای اولین بار در دنیا ایران اژدها نوروزی داشته باشیم که نمادی از برکت و فراوانی، زیبایی و سلامتی، شکیبایی و عمر، و بهار باشد .

اژدهای نوروزی متولد دکور نوروز 1403 در آتلیه کودک تیرشات هست، هنوز به دنیا نیومده و تا قبل از بدنیا اومدنش قراره ما کلی عکس نوروزی قشنگ با کمک کوچلو های شما باهاش بگیریم .

اسم این اژدها ناوا سرِدا ست به معنی سال نو و وقتی از تخمش بیرون بیاد قراره کلی زیبایی به ایران قشنگمون بده راستی یادتون نره آتلیه تیرشات ورودیه نداره پس قبل از اینکه ناوا سرِدا از تخم در بیاد و پرواز کن یاد بگیره یه عکس قشنگ باهاش بگیر، منتظرتون هستیم

دکور نوروز 1403 در آتلیه کودک تیرشات بهترین آتلیه برای عکاسی کودک و خانواده

آتلیه کودک تیرشات، به عنوان یکی از بهترین آتلیه‌های تهران برای عکاسی کودک و خانواده، هر ساله در فصل نوروز با تزئینات جذاب و دکوراسیون زیبا، برای عکاسی به صورت ویژه تهیه شده است. موضوع دکور نوروز در آتلیه کودک تیرشات به گونه‌ای است که بتواند روحیه و شادمانی جشنواره نوروز را به ارمغان بیاورد و لحظات خوشی را برای کودکان و خانواده‌ها به ارمغان بیاوریم.

در آتلیه کودک تیرشات، دکور نوروز بر پایه عناصری نظیر سبزه، سنبل‌، شکوفه های بهاری سفید درست شده است. این دکوراسیون زیبا و جذاب به همراه نورپردازی مناسب، فضایی خاص و زنده را برای عکاسی فراهم می‌کند و کودکان و خانواده‌ها را به سوی خلق لحظاتی شیرین و فراموش‌نشدنی در کنار هم سوق می‌دهیم.

عکس‌هایی شاد و زیبا با دکور نوروز در آتلیه کودک تیرشات

هرساله با نزدیک شدن به فرا رسیدن نوروز، آب و هوای معطر این فصل پررنگ و زیبایی بر خیابان‌ها و کوچه‌ها فرا می‌گیرد. این فصلی که همگان را به خود جذب می‌کند و احساس زنده‌ای به هرکس می‌دهد، همچنین یک شادی بی‌نهایت را در بر دارد. دیگر روزهای سرد زمستان تمام شده و شاهد بیدار شدن طبیعت به تازگی عناصری زیبا تازه شده، با رنگ‌هایی زنده و خیره کننده‌ایم. نوروز یکی از عبادت‌های بزرگ و مهم ایرانیان است و با شادی و رنگ‌برداری جشن تحویل سال جدید را نیز جشن می‌گیریم.

از اوایل اسفند وارد فصل بهار می‌شویم و به گوارایی این فصل زیبا همراه با وضعیت طبیعتی خاص، باید برنامه‌ریزی خود را انجام دهیم. یکی از بهترین ایده‌ها برای ثبت خاطرات خانوادگی، عکس‌هایی است که در آتلیه کودک تیرشات با دکور نوروزی تهیه می‌شود. در این آتلیه می‌توانید تصاویر شاد و زیبایی با دکور نوروزی جذاب و متفاوتی را به دست بیاورید.

خلق لحظاتی فراموش‌نشدنی با دکور نوروز 1403 در آتلیه کودک تیرشات

دکور نوروز در آتلیه کودک تیرشات به یکی از مهمترین رویدادهای سنتی و محبوب ایرانیان تبدیل شده است. با ایجاد فضایی مجازی از محیط کاملاً نوروزی و تزئین‌های زیبا، کودکان می‌توانند در این مکان بهره‌وری از امکانات متنوعی از جمله ورود به لوکیشن نوروزی، پوشیدن لباس‌های مربوط به دکور نوروزیشروع جشن‌های نوروزی را تجربه کنند .

احساس بهاری کنید با دکور نوروز 1403 در آتلیه کودک تیرشات

تیرشات یک آتلیه تخصصی برای کودکان است که با هدف ایجاد فضایی شاد و پر انرژی برای کودکان تشکیل شده است. در این آتلیه ما موضوعات مختلفی را برای فعالیت های کودکان در نظر می گیریم، یکی از این موضوعات احساس بهاری است.

برای ایجاد فضای بهاری و شاد در تیرشات، ما از دکور نوروز استفاده می کنیم. این دکوراسیون شامل مواردی مانند گلها، گلدانها، جعبه های پر از سبزیجات و پرندگان کوچک است. در آتلیه، کودکان می توانند در این محیط شاد بگشتند و از زیبایی های فصل بهار لذت ببرند.

رونمایی از دکور نوروز در آتلیه کودک تیرشات

در آتلیه کودک تیرشات در آستانه فصل بهار و نوروز، دکوراسیونی جدید و جذاب با تم نوروز ساخته می شود.

آتلیه کودک تیرشات با استفاده از بهترین و متنوع‌ترین دکوراسیون‌ها و رنگارنگی‌ها، در هر فصل سعی می‌کند فضایی به شادی و زیبایی در اختیار کودکان قرار دهد. نوروز نیز از جمله فصل‌هایی است که در آن این آتلیه با دکوراسیون ویژه‌ای که رنگارنگی و زیبایی را با خود به همراه دارد، به کودکان فرصتی منحصر به فرد برای تجربه لحظات شاد و خاطره‌انگیز را می‌دهد.

دکور نوروز 1403 | دکور نوروز | تم نوروز | تم نوروز 1403 | آتلیه کودک | آتلیه کودک چیتگر | عکاسی کودک | بهترین آتلیه کودک تهران | عکاسی نوزاد | آتلیه تخصصی کودک | آتلیه کودک غرب تهران | بهترین آتلیه کودک | دکور کودک | دکور عکاسی کودک | آتلیه کودک در منطقه 22