دکور سرخ پوست

عکاسی کودک با دکور سرخ پوست در آتلیه کودک تیرشات

عکاسی کودکان یکی از مواردی است که هر والدینی علاقه‌مند به آن هستند. عکاسی کودک با دکور سرخ پوست، می‌تواند جذابیت و زیبایی خاصی داشته باشد و به عنوان یک خاطره زیبا برای خانواده باقی بماند. عکاسی کودک با دکور سرخ پوست، می‌توان به استفاده از رنگ‌های گرم و زنده و ایجاد یک فضای دل‌نشین و پویا اشاره کرد. رنگ سرخ پوست می‌تواند حالتی از ولایت و زندگی پربرکت را ایجاد کرده و عکس‌ها را بیشتر جذاب و مفهومی کند.

پیشنهاد انتخاب لباس کودک برای دکور سرخ پوست

استفاده از لباس‌های متناسب با دکور سرخ پوست نیز می‌تواند به بهبود عکس‌ها کمک کند. انتخاب لباس‌های با رنگ‌های زنده و گرم و هماهنگ با دکور می‌تواند جذابیت و زیبایی عکس‌ها را بهبود دهد، البته مامان و باباها نگران نباشند در آتلیه لباس سرخ پوست پسرانه برای 1 تا 2 سال و لباس سرخپوست دخترانه برای 3 تا 4 سال موجود است .

معرفی دکور سرخ پوست

دکور سرخ پوست یا تم سرخ پوست بدون شک یکی از پنج دکور جذاب آتلیه کودک تیرشات است، از المان های جذاب این دکور میتوان به چادر مکرومه، اسب سفید، تنه درخت، تبر، تیر و تیرکمان و … اشاره کرد، بک سفید و لباس های جذاب سرخ پوستی این دکور را صد چندان زیباتر کرده .

راستی یادتون نره آتلیه تیرشات ورودیه نداره و محدودیتی تو انتخاب عکس در تایم های صبح هم ندارید، پس همین الان آنلاین زمان عکاسی کوچولوتون رو ثبت کن و یک عکس قشنگ با دکور سرخ پوست آتلیه تیرشات داشته باش

رزرو وقت استودیو عکاسی کودک تیرشات

بارگذاری...

داستان دکور سرخ پوست یا تم سرخ پوست آتلیه کودک تیرشات

یک سرخ‌ پوست و یک اسپ سفید در دهکده‌ای دور افتاده، زندگی می‌کردند، نام آنها توکا و سوارا بود، توکا یک پسر بچه سرخ‌ پوست بود که همیشه با تیر و کمانش در جنگل دور افتاده شکار می‌کرد و سوارا اسپ سفید زیبای او بود که همیشه توکا را همراهی می‌کرد و او را در شکار و حفاظت از دهکده کودکان کمک می‌کرد.

روزی، یک هجوم از قبایل دشمن به دهکده کودکان حمله کرد. توکا و سوارا بلافاصله به جنگل فرار کردند تا از دست دشمنان خود را نجات دهند. آنان در جنگل پناه گرفتند و بعد از مدتی، تصمیم گرفتند که به دست قبایل متحد بروند تا کمک بخوانند.

آنان با استفاده از شجاعت و هوش خود، به قبایل متحده رسیدند و درخواست کمک خود را به آنان منعكس كرده بود. قبایل متحده با شجاعت و استقامت، با هجومی عظيم به دشمنان دهکده کودکان پاسخ دادند .

بعد از پيروزی توکا و سوارا به دهکده کودکان نقل مکان کردند و نام دهکده کودکان به آتلیه کودک تیرشات تغییر پیدا کرد، توکا و سوارا هر روز منتظر دیدن شما هستند .

داستان سرخ پوستان آمریکا

سرخ‌پوستان بومی ایالات متحده آمریکا که در ابتدا به آنان هندی‌های آمریکا نیز گفته می‌شد، بومیان قدیمی کشور آمریکا هستند که امروزه به صورت اقلّیتی در میان جمعیت مهاجر بعدی به‌سر می‌برند. این اقوام به گروه‌های بومی آمریکای شمالی تعلق دارند و به زبان‌های گوناگونی گویش می‌کنند. برخی هنوز به سنّت‌های قدیمی قومی خود پایبند مانده و برخی زیر فشار همسان‌سازی، با فرهنگ مدرن آمریکایی خو گرفته‌اند.

تاریخ سرخ پوستان آمریکا

اقوام سرخپوست آمریکای شمالی از بازماندگان گروه‌هایی هستند که در حدود بیست هزار سال پیش از میلاد از نواحی سرد شمال سیبری گذشته و به قاره جدید وارد شده بودند. برخلاف ساکنان مزوآمریکا و نواحی متمدن آمریکای مرکزی و جنوبی، سرخپوستان آمریکای شمالی چندان متمدن نبوده و حالتی نیمه بدوی داشتند. بیشتر اطلاعاتی که امروزه از گذشته سرخپوستان ساکن در ایالات متحده داریم از گزارش‌های اروپاییان بدست آمده‌است. برخورد میان اروپاییان تازه‌وارد و ساکنان قدیمی در سرزمین آمریکا، بحران‌ها و تضادهایی به‌وجود آورد که تا مدت‌ها به صورت جنگ و کینه ادامه پیدا کرد.