عکاسی تبلیغاتی روکا گالری

استدیو عکاسی تیرشات | عکاسی تبلیغاتی | عکاسی صنعتی
فروشگاه روکا گالری

آدرس : چيتگر،بلواركوهك،نبش نسيم٣،ساختمان پاسارگاد

تلفن : 02146055924

مختصری درباره روکا گالری :

عمده ی شهرت روکا گالری به لطف محصولات متمایز و متفاوت آنها می باشد. این فروشگاه که از نظر شکل و کیفیت این محصولات را به همه معرفی کرده اند، در مدت کوتاهی توانستند نام روکا را به یکی از گالری های محبوب کشور تبدیل نمایند. اما تنها کیفیت و ویژگی های ظاهری آنها سبب بوجود آمدن این شهرت نبود. تنوع محصولات این گالری باعث شد، تا مابین نام روکا و دیگر گاری های مشابه، تفاوت آشکاری بوجود آید. روکا گالری با توجه به محصولات با کیفیتی که در فروشگاه خود بفروش می رساند، توانست توجه بسیاری از مردم را به سمت خود جلب نماید.

تصاویر انتخابی از پروژه روکا

برای مشاهده واضح تر عکس ها روی تصاویر صفحه کلیک نمایید

نحوه اجرای پروژه :

در همکاری استدیو تیرشات با این فروشگاه برای عکاسی تبلیغاتی سعی شده است؛ تا از کلیه ی اصول تکنیکی در عکاسی به خوبی استفاده شود. تکنیک های بکار برده شده، در نشان دادن کیفیت محصول مربوطه نقش موثری دارند. از نظر دیگر، با توجه به تعدد محصولات گالری روکا، هر عکس باید به تناسب به آن موضوع، انجام می شد. در نتیجه نشان دادن هر محصول، با توجه به ویژگی های آن صورت گرفته است. از منظر دیگر در این مجموعه از عکس ها، نمی توان از توجه به جزئیات، با استفاده از دوربین و امکانات پیشرفته ی استدیو تیرشات غافل شد.

عکاسان متخصص و حرفه ای استدیو تیرشات با صرف پشتکار و وقت لازم در نهایت تصاویری را خلق کرده اند، که گویای کیفیت محصولات یاد شده هستند. این عکس ها، به عنوان یک پشتیبان قوی می توانند، از سلامت و استاندارد های مربوط به محصولات گالری روکا، به خوبی حمایت کنند.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید : Tirshot_studio