عکاسی تبلیغاتی برند کاپلا

استدیو عکاسی تیرشات | عکاسی تبلیغاتی | عکاسی صنعتی | برند کاپلا | پوشاک کاپلا
برند کاپلا

آدرس وب سایت : WWW.CoupleA.ir

تلفن : 09190746386

مختصری درباره برند کاپلا :

کاپلا در سال ۱۴۰۰ با ورود به عرصه صنعت پوشاک کشور، فعالیت رسمی خود را آغاز کرد که با هدف ارایه پوشاک با کیفیت و قیمت مناسب به تمامی اقشار کشور در حال فعالیت است. در تمامی بخش‌های کاپلا توجه اساسی به اتفاقات روز در حوزه مد و پوشاک مد نظر قرار دارد. طراحی تولیدات این شرکت براساس استانداردهای روز بزرگان این حوزه صورت می‌گیرد و مواد اولیه مورد استفاده در این تولیدات از بهترین نمونه‌های موجود در بازار دست‌چین و انتخاب می‌شوند.مجموعه کاپلا از ابتدای شروع به فعالیت سعی در ارایه طیف گوناگون محصولات با بهترین کیفیت و با در نظر گرفتن متدهای روزهای دنیا در بخش طراحی، انتخاب متریال و تولید داشته است. در حال حاضر انواع پوشاک روزمره زنانه و مردانه در سبد محصولات کاپلا قرار دارند.

تصاویر انتخابی از پروژه کاپلا

برای مشاهده واضح تر عکس ها روی تصاویر صفحه کلیک نمایید

نحوه اجرای پروژه :

در همکاری استدیو تیرشات با برند کاپلا برای عکاسی تبلیغاتی سعی شده است؛ تا از کلیه ی اصول تکنیکی در عکاسی به خوبی استفاده شود. تکنیک های بکار برده شده، در نشان دادن کیفیت محصول مربوطه نقش موثری دارند. از نظر دیگر، با توجه به تعداد تنوع پوشاک برند کاپلا، هر عکس باید به تناسب به آن موضوع، انجام می شد. در نتیجه نشان دادن هر محصول، با توجه به ویژگی های آن صورت گرفته است. از منظر دیگر در این مجموعه از عکس ها، نمی توان از توجه به جزئیات، با استفاده از دوربین و امکانات پیشرفته ی استدیو تیرشات غافل شد.

عکاسان متخصص و حرفه ای استدیو تیرشات با صرف پشتکار و وقت لازم در نهایت تصاویری را خلق کرده اند، که گویای کیفیت محصولات یاد شده هستند. این عکس ها، به عنوان یک پشتیبان قوی می توانند، از سلامت و استاندارد های مربوط به برند کاپلا، به خوبی حمایت کنند.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید : Tirshot_studio