عکاسی تبلیغاتی برند مایسا

استودیو عکاسی تیرشات | عکاسی تبلیغاتی | عکاسی صنعتی
لباس کودک مایسا

آدرس : شهرک غرب، مجتمع تجاری پلاتین

تلفن : 02126253524

مختصری درباره برند مایسا :

برند مایسا یک برند کاملا ایرانی می باشد که به تازگی وارد بازار گشته، کیفیت محصولات مایسا با توجه به ایرانی بودن البسه بسیار بالا می باشد، مایسا در مدت کوتاهی از ورود به بازار توانستند سهم قابل توجهی از بازار لباس کودکان را به خود اختصاص بدهد، در حل حاضر این برند سه شعبه در تهران دارد و باتوجه به استقبال مردم از این برند ایرانی به زودی شاهد افتتاح شعب این برند در دیگر شهر های ایران خواهیم بود.

تصاویر انتخابی از پروژه مایسا

برای مشاهده واضح تر عکس ها روی تصاویر صفحه کلیک نمایید

نحوه اجرای پروژه :

در همکاری استودیو تیرشات با این فروشگاه برای عکاسی تبلیغاتی سعی شده است؛ تا از کلیه ی اصول تکنیکی در عکاسی به خوبی استفاده شود. تکنیک های بکار برده شده، در نشان دادن کیفیت محصول مربوطه نقش موثری دارند. از نظر دیگر، با توجه به تعدد محصولات برند مایسا، هر عکس باید به تناسب به آن موضوع، انجام می شد. در نتیجه نشان دادن هر محصول، با توجه به ویژگی های آن صورت گرفته است. از منظر دیگر در این مجموعه از عکس ها، نمی توان از توجه به جزئیات، با استفاده از دوربین و امکانات پیشرفته ی استودیو تیرشات غافل شد.

عکاسان متخصص و حرفه ای استودیو تیرشات با صرف پشتکار و وقت لازم در نهایت تصاویری را خلق کرده اند، که گویای کیفیت محصولات یاد شده هستند. این عکس ها، به عنوان یک پشتیبان قوی می توانند، از سلامت و استاندارد های مربوط به محصولات برند مایسا، به خوبی حمایت کنند.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید : Tirshot_studio