عکاسی تبلیغاتی برند مانارز

استدیو عکاسی تیرشات | عکاسی تبلیغاتی | عکاسی صنعتی
برند مانارز

آدرس : تهران، ستاری

تلفن : 02144012868

مختصری درباره برند ماناروز :

شاید باورش برای همه سخت باشد که یک برند ایرانی چگونه در این مدت کم بتواند به این شهرت زیاد برسد، برند پوشاک زنانه مانارز با کیفیت بالای محصولات خود توانسته سهم بزرگی از بازار ماسک های پارچه ای را در این مدت در دست بگیرد، اما این را فراموش نکنیم که این برند به غیر از ماسک های پارچه ای دیگر محصولات پوشاک زنانه را در دست تولید دارد و به زودی شاهد ورود پر قدرت این برند به بازار خواهیم بود. 

تصاویر انتخابی از پروژه مانارز

برای مشاهده واضح تر عکس ها روی تصاویر صفحه کلیک نمایید

نحوه اجرای پروژه :

در همکاری استدیو تیرشات با برند مانارز برای عکاسی تبلیغاتی سعی شده است؛ تا از کلیه ی اصول تکنیکی در عکاسی به خوبی استفاده شود. تکنیک های بکار برده شده، در نشان دادن کیفیت محصول مربوطه نقش موثری دارند. از نظر دیگر، با توجه به تعدد محصولات برند مانارز، هر عکس باید به تناسب به آن موضوع، انجام می شد. در نتیجه نشان دادن هر محصول، با توجه به ویژگی های آن صورت گرفته است. از منظر دیگر در این مجموعه از عکس ها، نمی توان از توجه به جزئیات، با استفاده از دوربین و امکانات پیشرفته ی استدیو تیرشات غافل شد.

عکاسان متخصص و حرفه ای استدیو تیرشات با صرف پشتکار و وقت لازم در نهایت تصاویری را خلق کرده اند، که گویای کیفیت محصولات یاد شده هستند. این عکس ها، به عنوان یک پشتیبان قوی می توانند، از سلامت و استاندارد های مربوط به محصولات برند مانارز، به خوبی حمایت کنند.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید : Tirshot_studio