عکاسی تبلیغاتی برند مارتین

استودیو عکاسی تیرشات | عکاسی تبلیغاتی | عکاسی صنعتی
فروشگاه مارتین درس

آدرس : جزیره قشم، درگهان، مرکز خرید دولفین، پلاک 2242

تلفن : 07635270436

مختصری درباره برند مارتین :

عمده ی شهرت برند مارتین به لطف تنوع منحصر به فرد آنها می باشد. این فروشگاه که از نظر رنگ و تنوع لگ های خود به همه معرفی کرده اند، در مدت کوتاهی توانستند نام مارتین را به یکی از فروشگاه های محبوب کشور تبدیل نمایند. مارتین در مدت کوتاهی از ورود به بازار توانستند سهم قابل توجهی از بازار لگ را به خود اختصاص بدهد، در حل حاضر این برند دو شعبه در جزیره قشم دارد و باتوجه به استقبال مردم از این برند به زودی شاهد افتتاح شعب این برند در دیگر شهر های ایران خواهیم بود.

تصاویر انتخابی از پروژه مارتین

برای مشاهده واضح تر عکس ها روی تصاویر صفحه کلیک نمایید

نحوه اجرای پروژه :

در همکاری استودیو تیرشات با این فروشگاه برای عکاسی تبلیغاتی سعی شده است؛ تا از کلیه ی اصول تکنیکی در عکاسی به خوبی استفاده شود. تکنیک های بکار برده شده، در نشان دادن کیفیت محصول مربوطه نقش موثری دارند. از نظر دیگر، با توجه به تعدد محصولات فروشگاه مارتین، هر عکس باید به تناسب به آن موضوع، انجام می شد. در نتیجه نشان دادن هر محصول، با توجه به ویژگی های آن صورت گرفته است. از منظر دیگر در این مجموعه از عکس ها، نمی توان از توجه به جزئیات، با استفاده از دوربین و امکانات پیشرفته ی استودیو تیرشات غافل شد.

عکاسان متخصص و حرفه ای استودیو تیرشات با صرف پشتکار و وقت لازم در نهایت تصاویری را خلق کرده اند، که گویای کیفیت محصولات یاد شده هستند. این عکس ها، به عنوان یک پشتیبان قوی می توانند، از سلامت و استاندارد های مربوط به محصولات فروشگاه مارتین درس، به خوبی حمایت کنند.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید : Tirshot_studio