عکاسی تبلیغاتی برند شینزه

استدیو عکاسی تیرشات | عکاسی تبلیغاتی | عکاسی صنعتی
فروشگاه شینزه

آدرس اینستاگرام : instagram.com/shinze_collection

تلفن : —————

مختصری درباره فروشگاه شینزه :

عمده ی شهرت فروشگاه شینزه به لطف قیمت های عالی و مناسب آنها می باشد. این فروشگاه که از نظر تنوع محصولات خود، کیفیت این فروشگاه را به همه معرفی کرده اند، در مدت کوتاهی توانستند نام شینزه را به یکی از فروشگاه های محبوب اینستاگرامی کشور تبدیل نمایند. اما تنها قیمت و کیفیت های ظاهری آنها سبب بوجود آمدن این شهرت نبود. تنوع محصولات و دیگر محصولات این فروشگاه باعث شد، تا مابین نام شینزه و دیگر فروشگاه های مشابه، تفاوت آشکاری بوجود آید. فروشگاه شینزه با توجه به  کیفیت محصولات خود، توانست توجه بسیاری از مردم را به سمت خود جلب نماید.

تصاویر انتخابی از فروشگاه شینزه

برای مشاهده واضح تر عکس ها روی تصاویر صفحه کلیک نمایید

نحوه اجرای پروژه :

در همکاری استدیو تیرشات با این فروشگاه برای عکاسی تبلیغاتی سعی شده است؛ تا از کلیه ی اصول تکنیکی در عکاسی به خوبی استفاده شود. تکنیک های بکار برده شده، در نشان دادن کیفیت محصول مربوطه نقش موثری دارند. از نظر دیگر، با توجه به تعدد محصولات فروشگاه شینزه، هر عکس باید به تناسب به آن موضوع، انجام می شد. در نتیجه نشان دادن هر محصول، با توجه به ویژگی های آن صورت گرفته است. از منظر دیگر در این مجموعه از عکس ها، نمی توان از توجه به جزئیات، با استفاده از دوربین و امکانات پیشرفته ی استدیو تیرشات غافل شد.

عکاسان متخصص و حرفه ای استدیو تیرشات با صرف پشتکار و وقت لازم در نهایت تصاویری را خلق کرده اند، که گویای کیفیت محصولات یاد شده هستند. این عکس ها، به عنوان یک پشتیبان قوی می توانند، از سلامت و استاندارد های مربوط به فروشگاه شینزه، به خوبی حمایت کنند.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید : Tirshot_studio