عکاسی تبلیغاتی برند بابی استایل

استودیو عکاسی تیرشات | عکاسی تبلیغاتی | عکاسی صنعتی
فروشگاه اینترنتی بابی استایل

آدرس : http://babistyle.ir

تلفن : 

مختصری درباره برند بابی استایل :

فروشگاه اینترنتی بابی استایل فعالیت خود را در زمینه کفش به صورت تخصصی از سال 1399 آغاز نمود و با تلاشهای بی وقفه ضمن تنوع بخشیدن به انواع محصولات و همکاری با معتبرترین برندهای دنیا، کیفیت اجناس خود را به میزان قابل توجهی افزایش داد که رضایت اکثریت مشتریان گرامی گواه بر این ادعاست.

تصاویر انتخابی از پروژه بابی استایل

برای مشاهده واضح تر عکس ها روی تصاویر صفحه کلیک نمایید

نحوه اجرای پروژه :

در همکاری استدیو تیرشات با این فروشگاه اینترنتی برای عکاسی تبلیغاتی سعی شده است؛ تا از کلیه ی اصول تکنیکی در عکاسی به خوبی استفاده شود. تکنیک های بکار برده شده، در نشان دادن کیفیت محصول مربوطه نقش موثری دارند. از نظر دیگر، با توجه به تعدد محصولات پوشاک فروشگاه بابی استایل، هر عکس باید به تناسب به آن موضوع، انجام می شد. در نتیجه نشان دادن هر محصول، با توجه به ویژگی های آن صورت گرفته است. از منظر دیگر در این مجموعه از عکس ها، نمی توان از توجه به جزئیات، با استفاده از دوربین و امکانات پیشرفته ی استودیو تیرشات غافل شد.

عکاسان متخصص و حرفه ای استدیو تیرشات با صرف پشتکار و وقت لازم در نهایت تصاویری را خلق کرده اند، که گویای کیفیت محصولات یاد شده هستند. این عکس ها، به عنوان یک پشتیبان قوی می توانند، از سلامت و استاندارد های مربوط به محصولات فروشگاه اینترنتی بابی استایل، به خوبی حمایت کنند.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید : Tirshot_studio